סביבות למידה בית ספריות

להרגיש בבית, בבית הספר

כשהשמיים הם הגבול בסביבת הלמידה, הן של תלמידים והן של מורים, היו בטוחים שעתיד החינוך שלפנינו יביא עמו בשורה של ממש. בערים רבות בעולם כבר הבינו שההשקעה בדור החדש, העתיד לעצב את עולמנו, היא חשובה לאין שיעור.

על מנת לעשות זאת ולעורר את מוחם והשראתם, עלינו להתאים את הסביבה בה הם לומדים ומתחנכים למאה ה-21. ליצור עבורם קרקע פורייה, שתאפשר לפרוץ את הדמיון בין כותלי הכיתות ולאפשר להם לחקור, לראות ולטעום את העולם, באמצעות מרחבי למידה חדשניים ודינאמיים. פרויקטים של עיצוב חללי למידה בית-ספריים ופדגוגיים, אפשרו לי ליצור עולמות חדשים ומרגשים בסביבה שנדמה כי קפאה בזמן. באמצעות מיזוג בין החוץ לפנים, הסבתי כיתות מסוגרות לסביבות למידה פתוחות ורחבות ידיים, מחבקות ומכילות. בכלל החללים במרחבי הלמידה הבית-ספריים, יצרתי אפשרויות ישיבה חדשות ומודולריות ושמתי דגש רב על פינות אישיות וחמימות, בהן יוכל כל ילד ומבוגר לאסוף לחיקו ספר, להשתרע בנוחות ולצלול אל עולמות חדשים. ואלו רק דוגמאות קטנות.

קחו השראה משיטות החינוך המתקדמות בעולם! עיצוב פנים לחללים בית-ספריים מאפשר לתלמידים ולמורים ליהנות ממרחב למידה חוויתי, רב חושי, שכבר לא מסתפק בשיטות הלימוד הקונבנציונלית, הזועקות לשינוי.

יעיצוב סביבות למידה בית ספריות חדשות נושא על כנפיו חופש עצום בדמיון, לצד מחשבה פתוחה וחוסר פחד לפרוץ את גבולות המאה אל תוך סביבה חדשנית, דיגיטלית, מעשית ומרגשת.

מוכנים ללמוד מחדש?